یک عدد مهسوک هستم.

همه روزمره من

یک عدد مهسوک هستم.

همه روزمره من

در ایام کرونا چطور مراقب خانه مان باشیم؟

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸ ق.ظ

کرونا کارمان را این روزها سخت کرده. از ترس بیماری کمتر به بیرون می‌آوریم و خیلی وقتها بی خیال نیازهای مهممان می‌شویم. یکی از این نیازهای مهم بی شک امنیت است.

متاسفانه کرونا باعث افزایش دزدی شده است؛ چرایش واضح است. مردمی که منبع درامد خود را از دست داده‌اند، بعضا به سیر کردن شکم خود به روش های دیگر روی آورده اند. همین موضوع باعث شده امار سرقت بیشتر شود. به همین علت لازم است تمهیداتی برای کاهش سرقت از منزل خود داشته باشیم.

اگر وضع مالی تان خوب است، توصیه من این است که حتما یک دزدگیر خوب نصب کنید. از اینها که دوربین هم دارد و وقتی در خانه نیستید می توانید از راه دور هم مراقب باشید.

اما اگر نمی توانید این اندازه هزینه کنید، بد نیست لااقل راه ورود به منزلتان را سخت کنید. چند تا پیشنهاد برای شما دارم که با توجه به وضعیت مالی، زمان و دشواری کار می‌توانید تصمیم بگیرید کدام را انجام دهید:

1- درب ضد سرقت نصب کنید. نصب در ضد سرقت مانع خوبی است برای دزدهایی که فرصت زیادی دارند. اگر خانه شما تک واحدی است و یا بدتر از آن ویلایی، حتما درب ضد سرقت نصب کنید. این شرایط مناسب دزدهایی است که از نبود شما در منزل مطلع هستند و وقت زیادی برای باز کردن درب خانه و تخرب آن دارند.

2- حفاظ پنجره نصب کنید. من در سایت جوشکار سیار طهران، مدل های حفاظ پنجره مدرن دیدم که شاید به درد شما هم بخورد. این هم لینکش:

https://tehranjoosh.com/install-window-protector-modern-picture-movable-cheap-price-wrought-iron-fence/

3- بغیر از اینها، حتی اگر درب ضد سرقت هم نصب کردید؛ به نظرم یک حفاظ آکاردئونی هم نصب کنید؛ ضرری ندارد. مالت را سفت بچسب و همسایه ات را دزد نکن! به نظر من زودتر یکی از مدل‌های حفاظ آکاردئونی https://tehranjoosh.com/folding-security-accordion-scissor-gates-iron-cheap-price-welding-tehran/ را انتخاب کنید و از طهران جوش بخواهید بیاید برایتان نصب کند. مزیت طهران جوش این است که نیازی نیست حضوری بروید جایی. زنگ بزنید خودش خدمتتان می‌رسد.

موفق باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۳۱
مهسوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی