یک عدد مهسوک هستم.

همه روزمره من

یک عدد مهسوک هستم.

همه روزمره من

کنکور ارشد 98 و داستان هایش

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ب.ظ

کنکور کارشناسی ارشد امسال با داستان هایی همراه بود.

با رخداد سیل در اسفند 97 و فروردین 98 در برخی نقاط کشور، داوطلبان این مناطق از کشور خواهان تعویق کنکور کارشناسی ارشد بودند. با توجه به شرایط رخ‌داده در این مناطق خواسته داوطلبان منطقی به نظر می رسید.

در ابتدا سازمان سنجش با تعویق کنکور ارشد مخالف میکرد و دلیل آن را هم زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 اعلام کرد. چرا که با تاخیر در برگزاری کنکور، اعلام نتایج نیز به تاخیر می افتاد و ممکن بود کلاس های سال تحصیلی جدید از مهرماه شروع نشود.

نتیجه کشمکش برای تعویق زمان کنکور ارشد چه شد؟

در این هنگام بود که مجلس شورای اسلامی به موضوع ورود کرد. اما سازمان سنجش همچنان مقاومت میکرد تا این که مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که زمان کنکور ارشد 98 وزارت بهداشت تغییر کرده است.

سازمان سنجش هم ناچارا زمان کنکور ارشد 98 را تغییر داد و در نهایت آزمون کارشناسی ارشد 98 در روزهای 23 و 24 خرداد برگزار شد.

انتخاب رشته کنکور ارشد 98 کی خواهد بود؟

مشاور سازمان سنجش اعلام کرد که نتایج کنکور ارشد 98 نیمه تیر اعلام می شود. زمان انتخاب رشته کنکور ارشد 98 را هم 17 تیر ماه اعلام کرد و گفت که دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 هم 16 تیر منتشر میشود. این مصاحبه با خبرگزاری مهر انجام شد.

اما بعد از آن دیگر حرفی از زمان دقیق انتخاب رشته و انتشار دفترچه نشد!!

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته ارشد

تنها چیزی که قطعی است این است که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد لازم است دقت کنیم. برای این کار مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد راه میان بری است که داوطلبان می توانند از آن بهره گیرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۶
مهسوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی